Jak działa
neticle Social Listening?

Wypróbuj

Opracowaliśmy własne rozwiązania wyszukujące, dzięki którym pobieramy publiczne treści internetowe, artykuły, komentarze, posty.
Z portali informacyjnych, blogów, forów, z Facebooka, Twittera, z Google+, z Tumblr-a i YouTube-a.
Monitorujemy internet w czasie rzeczywistym: znajdujemy nowe treści w ciągu 10-30 minut.
Opcjonalnie oferujemy też treści drukowane, radiowe i telewizyjne.

Aby znaleźć odpowiednie treści, wypracowaliśmy słowa kluczowe.
Oznacza to, że zebraliśmy wszystkie synonimy, sposoby pisania, typowe błędy w pisowni dla danego brandu.
Modelujemy także konkurencję, produkty, kampanie, tematy rynkowe i specyficzne zagadnienia dotyczące badań rynkowych (np. obawy matek związane z korzystaniem z urządzeń cyfrowych).

Znalezione relewantne treści poddajemy automatycznej analizie opinii. Nasz system automatycznie przyznaje każdemu wyrażeniu liczbę punktów w skali od -3 do 3. Osiągniętą liczbę punktów nazywamy indeksem opinii. Liczba punktów dotyczących analizowanego słowa kluczowego sumuje się, dzięki czemu widzimy, jaką opinię sformułowano np. na temat Coca-Coli w danym komentarzu.

Radzimy sobie z podwójnym przeczeniem.

Rozpoznajemy ironię.

W razie potrzeby personalizujemy podstawowy algorytm, żeby bardziej przystawał do wyrażeń typowych dla danego obszaru branżowego (np. slang).

W ten sposób zaprojektowaliśmy nasz wiodący na rynku algorytm, który z niemal ludzką dokładnością analizuje opinie i teksty.
W przypadku, gdy dwie różne osoby oceniają wiele tysięcy tekstów, według tego czy są one pozytywne, negatywne czy neutralne, przez ludzką subiektywność i inne czynniki ich opinie pokrywają się maksymalnie w 82 procentach. Algorytm Neticle na ogół zapewnia wyższą wartość.

Poza pozytywnymi lub negatywnymi opiniami, pokazujemy również o czym traktuje dany tekst.
Nasz algorytm automatycznie rozpoznaje miejsca, tematy, osoby i marki. Podsumowując dane z wielu setek lub tysięcy tekstów, otrzymujemy bardzo przydatne rezultaty.

Nasi użytkownicy za jednym kliknięciem otrzymują pełny obraz tego, jakie aspekty ich działalności są omawiane w sieci i jak są one oceniane przez internautów.
W takim przypadku, znajdujący się na 6. miejscu interfejs online często wspominany był w negatywnym kontekście i może stanowić bolączkę odnośnie satysfakcji klientów.

Stworzony przez nas Wykres wzmianek pokazuje jakie tematy pojawiają się najczęściej w relewantnych wzmiankach, jakie są relacje między nimi oraz jakie pozytywne i negatywne opinie łączą się z nimi.
Ten wykres pokazuje np. że użytkownicy mieli poważne problemy z usługą SMS .

Kwantyfikując opinie online jesteśmy w stanie prześledzić rozwój osądu używając do tego naszego wskaźnika - Kursu opinii.
Jeśli Kurs Opinii obniża się, oznacza to, że nagle pojawiło się w internecie wiele negatywnych opinii na temat danej marki.

Cały nasz system jest interaktywny, dzięki czemu interesujące nas dane są od razu dostępne, przyczyny poszczególnych wartości łatwo identyfikowalne, a my docieramy do samego źródła pozytywnych lub negatywnych opinii formujących nasz wizerunek.

Skontaktuj się z nami!

Adres:
1082 Budapest, Leonardo da Vinci Str. 41. (2. Et. 14.)

Siedziba:
1213 Budapest, Vető Str. 10.

Photo of Péter Szekeres
Szekeres Péter

Co-founder & CEO
peter.szekeres@neticle.com
+36 70 701 6488

Photo of Róbert Horváth
Horváth Róbert

Co-founder & CTO
robert.horvath@neticle.com
+36 70 602 9860

Photo of Zoltán Csikós
Csikós Zoltán

Co-founder & CIO
zoltan.csikos@neticle.com
+36 70 624 6955

Photo of Tamás Tóth
Tóth Marcell Tamás

Sales & Media Analysis Consultant
tamas.toth@neticle.com
+36 30 779 4626

Photo of Kinga Lipusz
Lipusz Kinga

Marketing & Communications
kinga.lipusz@neticle.com
+36 70 325 9562

Photo of Péter Zelenák
Zelenák Péter

Head of Analysis
peter.zelenak@neticle.com
+36 70 362 4546